BlackBay: Nu skulle jag hoppas på att kunna jinxa er genom att säga det är självklart ni vinner på Onsdag, tyvärr tror jag inte det är möjligt att jinxa er i nuvarande situation så tycker inte du behöver känna någon större oro.
Om ni nu ska ut och hurra fram laget utanför arenan, försök att inte skrämma upp vår chaufför allt för mycket XD
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu skulle jag hoppas på att kunna jinxa er genom att säga det är självklart ni vinner på Onsdag, tyvärr tror jag inte det är möjligt att jinxa er i nuvarande situation så tycker inte du behöver känna någon större oro.
Om ni nu ska ut och hurra fram laget utanför arenan, försök att inte skrämma upp vår chaufför allt för mycket XD