Lub: Exakt! Det är snarare tvärtom, att vi egentligen skulle ha haft bättre utdelning om inte Poulin stått på huvudet i några matcher, speciellt första hemmamatchen och den första i Umeå.
Idag gör jag som Freddan och kollar på repris från gårdagens match. Intressant är att för varje mål som ramlade in så blev Löven allt mer påverkad av Covid-19 (min tolkning av det som diskuterades av experterna i CMore). Den som är mest neutral är Lars Lindberg.
Analys av gårdagen, därefter fyspass innan vi börjar ladda inför morgondagens match...
Ha en trevlig dag allihopa, hälsningar från ett regnigt Umeå. ☕️🙂
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer