Greg P: Ja fast du har fel nu så ge upp, sist landade det i flera miljoner, och ifjol tror jag till och med Timrå IK vad det laget som fick mest i hela sverige!? Vadå lite pengar? Det laget som haft spelaren mest tid, alltså (fostrat) mest får ju störst summa pengar? Om du får 4 mille så är det såklart mer värt för Timrå än vad det kanske är för Färjestad, men faktum är väl ändå att 4 mille är fortfarande 4 mille...
Det är ju fantastiskt mycket värt dessa pengar, du behöver inte spela bitter över det bara för att Löven inte lyckats med tallangfostrandet som andra klubbar gjort..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om du får 4 mille så är det såklart mer värt för Timrå än vad det kanske är för Färjestad, men faktum är väl ändå att 4 mille är fortfarande 4 mille...
Det är ju fantastiskt mycket värt dessa pengar, du behöver inte spela bitter över det bara för att Löven inte lyckats med tallangfostrandet som andra klubbar gjort..