mike66: Tycker vi gör en bra match, riktigt bra i 3:e. Hirsch gjorde en hel del grymma räddningar. Max oflyt i många lägen, kanske vi inte jobbar lika hårt nu som tidigare i väntan på slutspelet?
Det man kan gnälla på förutom effektiviteten är väl tekningarna som idag var under all kritik. Längesen jag såg Micke Lind teka så dåligt som han gjorde idag tex. Berodde kanske på att MoDo hade den hetare viljan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det man kan gnälla på förutom effektiviteten är väl tekningarna som idag var under all kritik. Längesen jag såg Micke Lind teka så dåligt som han gjorde idag tex. Berodde kanske på att MoDo hade den hetare viljan.
Resultatet var hur som helst inte rättvist.