1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 221235

Sv: Timrå IK - Modo 2003-02-22
mike66: Det är svårt att veta vad de här sista matcherna är värda när slutspelet drar igång. Visst har det hittills gällt en del, men sista matchen borde det väl bli lite vänskapskaraktär på.

Det är inte så positivt att gå in i slutspelet med ett antal färska förluster i bagaget. Viktigare är det iofs att vinna i slutspelet och det är heller inte helt fel att slippa lite av favorittrycket och kunna slå ur underläge.

Går Timrå till semi borde det bli bragdguld ! Så fram med vinnarskallarna och smäll på !

Forza Timrå !!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer