Ger mig fan på att det blir Modo i kvarten! Sportsligt sett så kan det ju vara ganska bra för Timrå men jag känner inget större sug att åka till den ishallen som supporter. Deras bortasektion är ju RIKTIGT dålig!
Då skulle det vara mer intressant att möta HV och uppleva Kinnarps arena. Då skulle ju Harald Luckner bli glad också eftersom han säger att han vill möta Timrå i kvarten... =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då skulle det vara mer intressant att möta HV och uppleva Kinnarps arena. Då skulle ju Harald Luckner bli glad också eftersom han säger att han vill möta Timrå i kvarten... =)