Hörde på sittplats under matchen idag att alla sittplatser är slut, innan dom släpps till oss vanliga supportar .Slipspojkarna tar alla platser vilken stämning.Ska man sitta hemma istället och titta på betal kanalen,det blir billigare också,men igen stämning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
innan dom släpps till oss vanliga supportar .Slipspojkarna tar alla platser vilken stämning.Ska man sitta hemma istället och titta på betal kanalen,det blir billigare också,men igen stämning.