vattjom:Slipsnissar så klart ;) Om det bara går smågrabbar på matcher som oftast går in gratis så håller du inte ett Elitserielag igång. Det bästa är naturligtvis att alla kategorier finns på plats.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om det bara går smågrabbar på matcher som oftast går in gratis så håller du inte ett Elitserielag igång.
Det bästa är naturligtvis att alla kategorier finns på plats.
gud: Du anser att en åsikt =tjat?