vattjom: Tänk, jag tror det går alldeles utmärkt att bevara Timrås hockeykultur även i framtiden utan att man skall ha särskild barn-kvotering vad gäller sittplats under ett slutspel...
Det är förvisso trist för dig och dina barn men det känns på något sätt mer som ett personligt bekymmer än ett för Timrå IK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är förvisso trist för dig och dina barn men det känns på något sätt mer som ett personligt bekymmer än ett för Timrå IK.
Ja, jag är cynisk, elak ekonom...