Er bortasektion är faktiskt också dålig. Jag ser aldrig något när jag står där. För det kan väl inte bero på att jag är för kort? (PS. När jag stått på bortastå i Kempis har jag sett tokbra...)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Er bortasektion är faktiskt också dålig. Jag ser aldrig något när jag står där. För det kan väl inte bero på att jag är för kort? (PS. När jag stått på bortastå i Kempis har jag sett tokbra...)