DJ Hemp: tja fan va timrå speöar dåligt nu fan dom måste ju våga ge igen dom är så tam o skuta mer på mål en o tro att dom är bäst på att finta passa sjut då tror jag timrå skulle bli bättre typ som Färjestad gjorde mot Timrå se dom van med 2-7 vist var kappanen obalans men endå ..... jajaja men hoppas att vi tar hem kvartsfinalen iallafall
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
fan dom måste ju våga ge igen dom är
så tam o skuta mer på mål en o tro att dom är bäst
på att finta passa sjut då tror jag timrå skulle bli bättre
typ som Färjestad gjorde mot Timrå se dom van med 2-7
vist var kappanen obalans men endå .....
jajaja men hoppas att vi tar hem kvartsfinalen iallafall