1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 221665

Sv: Timrå IK - Modo 2003-02-22
orion: Ja, det är ju konstigt att vid denna tid skall måsta var till 100% Hockey relaterat. Det går väll precis lika bra att radera dom i morgon bitti då eller nått sådant om det inte överenstämmer med reglerna. För det gör ju ingen fluga förnär med lite allmänt snack här. Det är du ju så gott om ändå.
Så om vi skall snacka får vi väll hiva in lite puck och klubba som utfyllnad om inte moderatorerna kan vara mänsklig och flexiva.
För Du och jag på Lunar storm . det stämmer inte !
Sen är det ju alltid kul om det rammlar in komentarer och dyl från andra också. Som när vi snackade Lunde. Du, jag och Mike66.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer