Mr Magoo: Aha, du är den som bokstavligt tolkar exakt vad som står, i detta fall "i" ist. för "på". Själv trodde jag mig veta vad som menades, nämligen att reklamen är tryckt på bakdelen av tightsen och inte i den del du nämnde. Om jag inte tar helt fel så står det "Träningsverket" på tröjan framtill (och inte "på" brösten) *ler*. Ha en bra dag och låt oss alla njuta av utsikten!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om jag inte tar helt fel så står det "Träningsverket" på tröjan framtill (och inte "på" brösten) *ler*.
Ha en bra dag och låt oss alla njuta av utsikten!