LennartA: Den här gången kunde jag inte låta bli bara.. Även jag förstog vad som menades. Och visst står det Träningsverket.. undrar hur många av den manliga delen av publiken som skulle svara rätt på den frågan.. :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Även jag förstog vad som menades. Och visst står det Träningsverket.. undrar hur många av den manliga delen av publiken som skulle svara rätt på den frågan.. :)