DJ Hemp: Vad säger du om en sjyst nacke...under ett uppsatt hår... men där vill inte hyrbilen annonsera...Schyman hade rätt: män är talibaner, iallafall dom som mycket klantigt hanterar reklam. Det vilar nån anda av förrivärlden över hela företeelsen, jag kan inte tänka mej nån annanstans där detta hade passerat opåtalat, men i ishallen gäller tydligen inte vanligt folkvett.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men där vill inte hyrbilen annonsera...Schyman hade rätt: män är talibaner, iallafall dom som mycket klantigt hanterar reklam.
Det vilar nån anda av förrivärlden över hela företeelsen, jag kan inte tänka mej nån annanstans där detta hade passerat opåtalat, men i ishallen gäller tydligen inte vanligt folkvett.