1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 222301

Sv: Fler frågor
30:Kent Lindgren o Henna spelade som ren Djurgådskedja i landslaget tillsammans med Björn Palmqvist. Så nu vet du det. Stickan spelade i landlaget när han fortfarande var med i Timrå eller om det hette W/Ö då. Ove Larsson tror jag inte var med i något lanslag. Däremot som du säger Mats Näslund desto oftare. Då främst när han rep. Brynäs o Malmö. Stefan Pettersson är jag osäker på, tror inte att han spelade något i 3 kr. Däremot Vikingarna. Tommy Sjödin spelade ju också. Janne Kock däremot tror jag aldrig var med i 3kr. Skulle i så fall vart under sin senare tid i Brynäs. Tord Nänzen va med. Det var även Svante Granholm före innan han flytta till Göteborg.
Förmodligen finns flera namn som blivit bortglömda Lennart "Picke" Andersson är ett.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer