{297}: Det är väl rätt typiskt försäsong att det plötsligt ser bättre ut när man kan stå still och spela hockey i PP. Det är inte många som åker skridskor utan puck ikväll.
bar mofftak: Det såg betydligt bättre ut mot Malmö efter två perioder, speciellt i mittzon. Pinsamt hur lojt Timrå spelar och hur många chanser man släpper till.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...