1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2223564

Sv: Försäsong 2021
{9386}: andra var hemsk! Men Modo gör det bra, checkar fast oss och vi kommer inte in på mål i deras zon. Visst var det nåt allsvenskt lag som spelade så där ifjol?

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2021
Tom Topp: ja, 2a-perren snaskade onekligen ballé.
Återstår att se om 3an blir lika kass eller om det fortsätter down-hill.

Samma sak varenda försäsong. Det är hockey, men ändå inte. Lite som att dricka lättöl en fredagskväll när man ska köra och försöka inbilla sig att "nu mår man".

Klappa in några puckar nu, så snabbspolar vi till premiären.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...