1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2223616

Sv: Försäsong 2021
EN kille har visat SHL-klass (bitvis) Hanzl.
Och nu 2-1 iofs 🙂

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2021
Alltså, det som bekymrar mig i den här matchen är försvarsspelet. Såå svajigt och osynkat!
Tänk FBK:s förstalina mot detta 😬
Kul med seger ändå, och bra för Lodin 🙂

Sv: Försäsong 2021
Jämtlandsfil: Man hoppas ju några av de andra ska ta ett steg upp till SHL-nivå, men det har inte sett lovande ut hittills. Lööke tycker jag har visat fina tendenser. Lodin tycker jag inte alls kommit upp i nivå även om han haft några halvchanser. Backsidan har säkert potential, men ser ganska tafatt och slarvigt ut.

Sv: Försäsong 2021
Jämtlandsfil: Tänk att vi fick höra "Hasa" i år också

Sv: Försäsong 2021
Äntligen fick man höra: Hasa... Hasa... Hasa ...
Var ett tag sen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...