Spock: Bekräftar väl bara min tes.. 😁 Försäsong är roligare än ordinarie isträning, men har man varit med längre i gamet så brinner man för matcher där det är lite hetta och betyder nått på riktigt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Försäsong är roligare än ordinarie isträning, men har man varit med längre i gamet så brinner man för matcher där det är lite hetta och betyder nått på riktigt.