Rip Kirby: För den som är intresserad så la jag upp alla bilder på min profil. Tänkte att kanske inte alla är intresserade av detta, då kan man välja själv att titta vidare. Att någon har roat sig med att skriva el. rita i programmet det antar jag att man får räkna med i ngt som är plus 50 år 👍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att någon har roat sig med att skriva el. rita i programmet det antar jag att man får räkna med i ngt som är plus 50 år 👍