Matsg: Ja, det verkar dyrt för familjer att gå. Räkna då in bensinpriser, parkering och trängsel i det. Samt att du kanske redan har cmore…
Viktigt med återväxten bland yngre. Fanns inte ett familjeerbjudande förr? Är det borta?
När jag var yngre och gick i grundskolan i Timrå så fanns även något som kallades Club 7-16 som jag tror var ett projekt från kommunen där man hade möjlighet att gå billigt på hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Viktigt med återväxten bland yngre. Fanns inte ett familjeerbjudande förr? Är det borta?
När jag var yngre och gick i grundskolan i Timrå så fanns även något som kallades Club 7-16 som jag tror var ett projekt från kommunen där man hade möjlighet att gå billigt på hockey.