Ja det får la bli en biljett ifrån mig och min bror vi ska åka ner och kika på när Luleå förhoppningsvis tar hem 3 poäng men det kommer bli en tuff match gissar jag på!
hade vi inte möts hade jag önskat er lycka till men nu när vi möter varandra så hoppas jag på en riktigt bra match!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hade vi inte möts hade jag önskat er lycka till men nu när vi möter varandra så hoppas jag på en riktigt bra match!