Villervalla: Bohm och Erixon gav en magsår idag med ärligt talat, tycker Bohm har haft det tungt sen start med och tror han kommer bli extraback när Didde ansluter.
Sputnik: Sen tog JJ chansen på riktigt idag och ger nog tränarkojan en ddel att fundera över nu när Rajjan också varit stabil. Ett lyxproblem helt enkelt. Nåja hoppas spelarna skakar av sig snabbt och tar nya friska tag mot Skelefteå på torsdag. 💪
Sputnik: Överlag tycker jag att backarna antingen spelar fast sig eller så slår man bara bort pucken och hoppas att en medspelare får tag på den fast man borde kunna göra något bättre med den alldeles för ofta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer