Villervalla: Precis lite det jag ville komma till också. Tycker backparen är felbalanserade. LaLeggia är gudabegåvad med puck och Zajac är också kreativ men de 2 får det tufft med det fysiska i att återvinna puck. Därför vill jag splitta dem. Få mer spelskiclighet i 2 backpar istället och Bohm och Erixon kan fokusera på att spela mer defensivt och enkelt ihop med en kreativ back vid sin sida istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Därför vill jag splitta dem. Få mer spelskiclighet i 2 backpar istället och Bohm och Erixon kan fokusera på att spela mer defensivt och enkelt ihop med en kreativ back vid sin sida istället.