1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2233430

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
tjobba: Jojo Frölunda är bra visst. Men guldkandidat tycker jag det slängs med lite väl mycket. Var och vartannat lag verkar vara det nuförtiden. Finns mycket att göra förrän man kan vara helt nöjd med spelet, försvarsmässigt var det ett steg bakåt jämfört med Luleå, JJ räddade oss kvar.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Labban: Om du tycker Timrå tabbade sig i försvaret, borde de inte vara förlåtna i så fall. Vad väl skapliga försvarstabbar av Frölunda också på Timrås båda mål. Blomqvist lämnades sopren bland annat.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Labban: Det är ju rätt många lag som är bra i år, på papperet iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer