Jåkkinen: Tacksam att vi gick upp, milt sagt. Tänk en säsong mot HV utan Dahlén. Om vi snackar ångest härinne nu så vill man inte veta hur tongångarna låtit då. 😅
Sputnik: Jag hade velat se hur HV71 reagerat på 2-3 förluster tidigt på säsonger med katastrofrubriker i tidningarna och förbannade supportrar. Men man har verkligen varit redo för uppgiften från första nedsläpp så det lär inte hända. Riktigt bra gjort.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer