Jaha vad tror vi om matchen idag då? Jag är alltid optimistisk även om vi skulle möta Tampa men om det är nåt lag som jag hade kunnat unna lite poäng så är det er och IKO då jag hellre ser lagen med 30+ år i rad i SHL i kval.
I vilket fall lycka till både ikväll (men inte för mycket) och framöver.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I vilket fall lycka till både ikväll (men inte för mycket) och framöver.