Helvete vilka griniga kukar det är här inne idag då, skärpning.
1 slumpmål = defensiven är anus, vi åker ur. Huvudtackling = jävla leksandsdomare 1 mål i röven på ett 5 min BP = utspelade, vi kan aldrig inte bli sist.
Idag är en sämre insats än de senaste 3 matcherna men nån måtta får det väl vara. Matchen är inte slut, idag kanske vi förlorar och då får vi summera efter det.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
1 slumpmål = defensiven är anus, vi åker ur.
Huvudtackling = jävla leksandsdomare
1 mål i röven på ett 5 min BP = utspelade, vi kan aldrig inte bli sist.
Idag är en sämre insats än de senaste 3 matcherna men nån måtta får det väl vara. Matchen är inte slut, idag kanske vi förlorar och då får vi summera efter det.