1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2236571

Sv: Apropå nånting...
löven o modo
drar alltid..bestulen på shl platsen
samt coronan....
snacka om bittra människor..att ni orkar
p.s)håll er till erat forum..o spy galla

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Brinner Nubben tillräckligt för att göra de förändringar som behövs, Har han rätt kontakter hos agenter, inte minst för utländska spelare. Eller kör han på, kan bäst själv!
Vilken nivå håller marknadsavdelningen?
Varför slutade man med stödbiljetter och möjlighet att köpa 50/50 lotteriet via swish?
Att Torines håller hög SHL klass råder ingen tvivel.
Det finns många frågetecken, hoppas att ledningen förstår att man blir orolig (Känner en kuslig känsla och likhet från förra säsongen i SHL)
Hörde jag Backa Nubben 3?
Gör nått innan det är för sent, laget håller inte på den här nivån.
Amen!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer