Rallarn: Det här är det sämsta Timrålag jag har sett. Totalt fel på allt. En nervsjuk iller har bättre psyke än det här brögänget! Mitt tålamod är slut... men det är tydligen det som är mantrat... tålamod. Finns ju ingen struktur eller spelidé what so ever!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mitt tålamod är slut... men det är tydligen det som är mantrat... tålamod. Finns ju ingen struktur eller spelidé what so ever!