cloon: man sitter inte och garvar när man ligger under i en total plattmatch. Man står upp för sin målvakt när motståndare är framme och hugger. Man ger 100% oavsett om man vinner eller ej. Dom enda som ger 100% just nu är klacken.
Timråspelarna behöver inte överprestera, dom behöver bara ge 100% så vinner man en sån här match utan problem.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timråspelarna behöver inte överprestera, dom behöver bara ge 100% så vinner man en sån här match utan problem.