Andersson: Fast att vi har på papperet en av SHL:s svagaste trupper håller jag med om. Efter att euforin över att vi värvade i somras lagt sig något smög sig en olustkänsla på hos mig. Tanken slog mig att jag (och många med mig) kanske, kanske gjorde misstaget att jämföra truppen med Timrå IK anno 18/19 samt de allsvenska varianterna de senaste åren. Inte med det faktiska motståndet. För när jag började titta på övriga lags trupper blev det en delikat uppgift att peka ut vilka som borde vara sämre än oss. Faktiskt inte möjligt att på rak arm peka ut ens ett lag. Att hitta fyra som är sämre så att vi når play in är inget annat än ren utopi
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer