Haha inte många som behållt säsongskorten härinne om Timrå kört med KIKs Nordkoreastyle dock.. 😂
"Det har kommit till min kännedom att man hotat med indragna säsongskort för de supportar som uttrycker sig ”kritiskt” kring KIKs styrelse. Där har ni svaret på varför man väljer att ha anonyma konto. Nu har ni sjunkit till en helt ny nivå jag inte trodde fans. Ni kan försöka med era hot & lögner. Men ni kommer ALDIRG tysta oss och vi kommer ALDRIG ge oss."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Haha inte många som behållt säsongskorten härinne om Timrå kört med KIKs Nordkoreastyle dock.. 😂
"Det har kommit till min kännedom att man hotat med indragna säsongskort för de supportar som uttrycker sig ”kritiskt” kring KIKs styrelse. Där har ni svaret på varför man väljer att ha anonyma konto. Nu har ni sjunkit till en helt ny nivå jag inte trodde fans. Ni kan försöka med era hot & lögner. Men ni kommer ALDIRG tysta oss och vi kommer ALDRIG ge oss."