Veronica: Vi har fått 400 platser , och som det verkar nu så kommer vi att fylla en 4ärde del och det är tamefan dåligt. Tycker vi ska komma med minst 250 personer , så vi verkligen kan glänsa över att vara en av sveriges bästa supporterklubbar (fans). Så dom som ej anmält sig gör det för när fan var tik i slutspel sist? Ta vara på chansen medans den finns.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker vi ska komma med minst 250 personer , så vi verkligen kan glänsa över att vara en av sveriges bästa supporterklubbar (fans). Så dom som ej anmält sig gör det för när fan var tik i slutspel sist? Ta vara på chansen medans den finns.