{8179}: Jo så är det ju. Börja med att bänka om han inte levererar dock. Finns absolut fog för det från tränarkojan när det ser ut som det gör match efter match.
Sputnik: tycker att Alvarez gör sin bästa match i Timråtröjan. Håller i pucken, slår många fina passningar, tung vid sargen. Nä jag tror tvärtom att det kan bli bra det här!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...