1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2258019

Sv: Apropå nånting...
covfefe: häftigt, jag kollar matchen med, dock i Sverige :) Florida ägde ju allt och parkerade i offensiv zon första 7 min, har inte sett sån dominans på länge, sen sticker philly upp o vips är det 0-1, ruskigt oförtjänt 😅

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dempa: Ja, Floridas start var verkligen något i hästväg. Man rös av hur bra deras spel var. Var en riktigt bra och spännande match och skulle väl säga att det blev en rättvis vinst för Florida tillslut. Hade de inte typ 4 skott i ramen innan de äntligen lyckades få in den bakom Jones.... Iaf, kul match! Ett måste att se NHL när man är i krokarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...