1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2259244

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
JonteD: haha!!!! Du har fan helt rätt!

Haha!

Jag har ont i axeln och är spänd som en vajer på Högakustenbron under Timrås matcher!

Haha!

Sorry!

Ska försöka lyfta det bra med!

En detalj som jag tar med på det positiva från andra är att allt fler i Timrå törs hålla i pucken lite mer i de lägen där katastrof ändå inte uppstår om man tappar den!

Det visar på lite självförtroende och det hjälper till att skapa längre anfall och mer kontroll!

Sorry om jag kommenterar som om jag ser ett Timrå som ligger under med 5-0…

Positiv ikväll med är att bara Timrå lyckats göra mål än så länge. 😂

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Söderöver: De gör inget tycker om när ngn visar lite känslor för vårat lag jag är lika dan men jag är elakare än du när jag e sån skål vännen!!!!!🍺🍺🍺🍺

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer