1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2259248

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Imponerande 2a! Lite tveksam inledning, men sen tuggar Timrå på föredömligt och får hälarna att jobba på LHC istället. Gillar verkligen hur rörliga och trixiga man är i offensiv zon. LHC hängde inte riktigt med.

JJ magnifik så här långt. Sen har vi ju ett underbart jävla backpar i 2-85. Syns att Westerlund har fått upp självförtroendet ett par snäpp. Spelar riktigt bra fysiskt nu och inte "bara" rörligt.

Men: Hartmann är inte riktigt i slag. Han har trampat lite trög luft dom senaste matcherna. Hoppas han snart är tebaks. Ett mål för honom skulle nog smaka bäver.

20 minuter kvar, hoppas Timrå fortsätter i exakt samma stil. Ett utspritt, puckspridande LHC är lätt att försvara sig mot. Och vi fick dom dit, med bra forechecking och driv i vändningarna.

Hoppet lever, girlz and boyz. Det k a n bli poäng!

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Bragd-Birger: Bäver är ingen höjdare faktiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer