"Skandal, skandal, domarskandal" är något jag ofta hör i dom lite mer sofistikerade hockeyinrättningarna typ som Skövde, Mariestad, Tingsryd och givetvis i Linköping...
SebastianH: Fast handen på hjärtat: domarn blev nog så imponerad av Timrås andra period så att dom helt glömde bort att ta utvisningar på de vitklädda.
Hanzl gick all in som skogshuggare och kapade en lhc-lirare vid knäskålarna i vår zon utan att domaren reagerade.
Hade det hänt oss hade vi varit vansinnig här i flera veckor..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer