Gött med 3 pinnar igen! Viktigt också att vi börjar närma oss fast mark och bygga liiiite självförtroende iallafall.
Verkar som att försvarsspelet stabiliserats jämfört med hur det såg ut tidigare. Jag har inte sett matcherna, men har vi gått ifrån vårat "box+1 i passiv stil"?
Märks också att det är framåt det är snålt om man kollar utdelningen, vi har väl ca 5-6 % av alla skott på mål som faktislt går in och där måste det blir bättre. Skönt att Lööke verkar vaknat nu åtminstone.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Verkar som att försvarsspelet stabiliserats jämfört med hur det såg ut tidigare. Jag har inte sett matcherna, men har vi gått ifrån vårat "box+1 i passiv stil"?
Märks också att det är framåt det är snålt om man kollar utdelningen, vi har väl ca 5-6 % av alla skott på mål som faktislt går in och där måste det blir bättre. Skönt att Lööke verkar vaknat nu åtminstone.