{297}: Klarar man av att studsa tillbaka från en svagare insats på det här sättet även längre fram i säsongen så tror jag att vi kan klara oss från kval.
Vi kommer göra skitmatcher, det får man leva med som lag i nedre halvan. Det får bara inte bli en till period där man helt kollapsar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kommer göra skitmatcher, det får man leva med som lag i nedre halvan. Det får bara inte bli en till period där man helt kollapsar.