Håkkybåkky: Värt att nämna är att snittet är lägre för alla klubbar än vad dom ska vara då även matcherna när man inte fick ta in så mycket som man kunnat räknas.
har för mig att Leksand hade 4 eller 5 hemma matcher av sina totalt 11 som man inte fick ta in fullt hus innan det öppnades upp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
har för mig att Leksand hade 4 eller 5 hemma matcher av sina totalt 11 som man inte fick ta in fullt hus innan det öppnades upp.