Söderöver: Ja alltså det är det han kan och gör det bra. I början av 2000 talet var hans spelartyp mer vanligt. En utdöende art som man ändå nånstans diggar. Så länge han inte går över gränsen och skadar pga vårdslöshet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I början av 2000 talet var hans spelartyp mer vanligt. En utdöende art som man ändå nånstans diggar. Så länge han inte går över gränsen och skadar pga vårdslöshet.