Kerstin_k: Vi ligger 2 poäng efter Brynäs och Linköping på play in plats med en match mindre spelad. Vinner vi hängmatchen så har vi för tillfället en play in plats. Det ni!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och Nubben den jäveln värvar Alvarez bara för att han ska sätta tonen mot Malmö hemma liksom. Genidrag.
Håller med Freddan: "många saker som är bra idag". Freddan har samma syn på Hanzl som jag: grymt viktig och en jävla ledare.
Hockey är underbart och Timrå är kärlek!