1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2261916

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Zäta75: Helt otroligt jävla starkt att lyfta sig och fortsätta att dominera matchen efter deras pissmål.

Och Nubben den jäveln värvar Alvarez bara för att han ska sätta tonen mot Malmö hemma liksom. Genidrag.

Håller med Freddan: "många saker som är bra idag". Freddan har samma syn på Hanzl som jag: grymt viktig och en jävla ledare.


Hockey är underbart och Timrå är kärlek!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Kerstin_k: Vi ligger 2 poäng efter Brynäs och Linköping på play in plats med en match mindre spelad. Vinner vi hängmatchen så har vi för tillfället en play in plats. Det ni!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer