{9386}: Om jag säger OM Timrå skulle gå till slutspel tror jag vi blir livsfarliga. Speciellt med ett par nyförvärv in på detta. Tror inte många lag vill möta oss i en fullsatt NHC arena med det tryck det brukar bli.
Zäta75:Skillnaden mot sist vi var uppe är att vi vinner rättvist mot de sämsta lagen och inte mot de bästa! Vi är ett jäkligt bra hockeylag! Tack Nubben! 👏🏼
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer