1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2262693

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Så vansinnigt jävla oförtjänt..

Jaja, poäng i alla fall och inte längre på kvalplats.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
vonDöbeln: med facit i hand så tycker jag att oavgjort i full tid är starkt mot Svenska mästarna på bortaplan.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
vonDöbeln: det är fan hatten av för detta (nya)Timrå-lag. Fortsätter att imponera. Så jävla kul. Skål

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
vonDöbeln: Fy fan. Hockey är hårt alltså.

Jävla oflyt.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
vonDöbeln: Får väl vara nöjd med poängen, men nu känns det surt. Hatar 13 sekunder kvar.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Sorry nummer 4, men där måste du ner på knä och täcka skott, ruggigt dåligt. Gjorde sig allt annat än stor.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Någon annan som är trött på siffran 13?…

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
vonDöbeln: för passivt, nåja minst 1 poäng i allafall. 🙏

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
nu vinner vi sudden
PLAST kärringar 1 poäng

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer