1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2262729

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Sputnik: Lundin kändes kanske inte optimalt som straffskytt där...
Men bra match o en pinne i alla fall 👍
Bara att fortsätta så här nu.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Timråit H-sand: Två riktigt dåliga straffar som går in också. Jävla skit. Vi var värda nånting helt annat. 3 poäng, exempelvis.

Nåväl. En bra mycket bättre match än jag på förhand hade vågat hoppas på. Men ändå; 13-jävla-fucking-sekunder. Så jävla surt. Så jävla frustrerande.

Men va faan - vi har lämnat kvalplatsen! Vi har tagit poäng i 7 av de 8 senaste. Timrå IK är 12:a!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer