Surt att tappa 2 pinnar med några sekunder kvar. Väldigt besynnerligt att ställa in Lundin för att ta avgörande straff - maken till kallare spelare får man väl leta efter.
Överlag får man väl ändå vara nöjd. Svenska mästarna borta och Timrå är med varje steg i matchen, och det är till slut marginalerna som avgör i straffar. Fortsätter man att mäkta med det här spelet så blir det inget kvalspel till våren, det kan jag nästan lova.
Det är nog många i laget som ser fram emot en ledig söndag nu, jävlar vad tröttkörda man såg ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Överlag får man väl ändå vara nöjd. Svenska mästarna borta och Timrå är med varje steg i matchen, och det är till slut marginalerna som avgör i straffar. Fortsätter man att mäkta med det här spelet så blir det inget kvalspel till våren, det kan jag nästan lova.
Det är nog många i laget som ser fram emot en ledig söndag nu, jävlar vad tröttkörda man såg ut.