Vem skickar ut en iskall Albin Lundin när vi har heta spelare? Äckligt lag Växjö. Vi var värda minst 2 pinnar idag. Men man är oerhört stolt över grabbarna som krigar till sig poäng mot mästarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vem skickar ut en iskall Albin Lundin när vi har heta spelare? Äckligt lag Växjö. Vi var värda minst 2 pinnar idag. Men man är oerhört stolt över grabbarna som krigar till sig poäng mot mästarna.